شناسهٔ خبر: 68704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری لرستان:

تسریع در اجرای زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد در اولویت قرار گیرد

جلسه خرم آباد تسریع در اجرای زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد در اولویت قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان, احمد مرادپور در این جلسه گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات و ضرورت اصلاح نقطه پرتصادف مقابل پادگان مهندسی بروجرد، انتخاب پیمانکار قوی و تسریع در اجرای پروژه زیرگذر در اولویت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و خدمت رسان در سیل اخیر اظهار کرد: دستگاه ها همانطور که در سیل لباس خدمت به تن کردند و موفق شدند، در اجرای پروژه مهم و حیاتی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد نیز با همان روحیه تلاش کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تردد روزانه ۳۰ هزار وسیله نقلیه در لاین رفت و برگشت این نقطه، پروژه ساخت زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از سال گذشته به درخواست فرماندهی پادگان و فرمانداری بروجرد مصوب شد که به دلایلی عملیات اجرایی آن به تاخیر افتاد.

عارف امرایی افزود: بنا به ضرورت تسریع در اجرایی شدن این پروژه، هفته گذشته به درخواست فرماندار شهرستان جلسه ای برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد که به دلیل تسریع در روند کار موضوع در دستور کار کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان قرار گرفت و در حال حاضر برآورد اعتبار و مستندات ترک تشریفات پروژه توسط راهداری آماده گردیده است و به زودی با اعمال اصلاحات لازم در طرح و انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد نیز گفت: ۴۰۰خانوار ساکن در خانه های سازمانی، دو هزار نفر پرسنل کادری و دانش آموزان روستاهای اطراف از مقابل پادگان مهندسی بروجرد تردد می‌کنند که آمار بالایی از تصادفات را در این نقطه شاهد هستیم.

امیر محمد مرادی نسبت به تعامل همه‌جانبه در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد قول مساعد داد و گفت: با تمام امکانات و ماشین‌آلات سنگین و بدون محدودیت در کنار مجری پروژه خواهیم بود.

در این جلسه که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، فرماندار بروجرد، دبیر شورای ترافیک استان و سایر دستگاه های عضو کمیسیون نیز حضور داشتند.