شناسهٔ خبر: 68718 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تاکيد اسفندياری بر سرعت عمل در تصميم گيری و اتمام طرح های فرودگاهی

حسین اسفندیاری عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهی در هم انديشی مديران ستادی و فرودگاهی بر سرعت عمل مديران فرودگاه ها در تصميم گيری و اتمام طرح های نيمه تمام تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری در این نشست که امروز (دوم تیر) در هتل ترانزیت فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است، ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت تاکید کرد که تمام اعضای خانواده بزرگ شرکت بر وظایف و مسوولیت های خود واقف باشند و کار خود را به خوبی انجام دهند.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر چابک و سبک سازی مجموعه ستاد شرکت تاکید کرد و افزود: عکس العمل سریع با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کمک می کند که طرح های نیمه تمام به موقع به اتمام برسند.

وی گفت: تا پیش از تحولات اخیر و بروز مسایل مربوط به نوسان قیمت ارز قراردادهای عمرانی و تجهیزاتی فرودگاه های مختلف بسته شد که در شرایط کنونی اگر سریع تصمیم گیری و اقدام نشود، توسعه و ادامه طرح ها متوقف می شود.

اسفندیاری بر ضرورت حمایت از شرکت هایی که تنها مشتری خدمات و محصولاتشان شرکت فرودگاه هاست، تاکید کرد و افزود: اگر مدیران فرودگاهی و ستادی سرعت عمل در تصمیم گیری و اتمام طرح های ناتمام نداشته باشند با مشکل روبه رو می شویم.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین گفت: به زودی دستورالعمل عملیات فرودگاهی ابلاغ می شود و تمام مدیران فرودگاهی باید طبق دستورالعمل مربوط رفتار کنند.