شناسهٔ خبر: 68765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان:

هشت کیلومتر به بزرگراه‌های بیجار اضافه می‌شود

راهسازی مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از اتمام عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح چنگیز قلعه بیجار تا پایان فصل کاری امسال در صورت تامین اعتبار لازم خبر داد.

 به گزار ش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، محمد صدیق ثابتی از پروژه های راهسازی حوزه شهرستان بیجار بازدید و از نزدیک در جریان اخرین وضعیت پروژه های فعال احداث باند دوم بیجار - دیواندره ، احداث باند دوم بیجار - زنجان ، ادامه عملیات اجرایی احداث راه بیجار- همدان و احداث تقاطع غیر همسطح چنگیز قلعه قرار گرفت.

ثابتی در جریان این بازدید که با حضور عوامل اجرایی پروژه‌ها و فرماندار  شهرستان بیجار صورت گرفت گفت: تقاطع غیرهمسطح چنگیز قلعه یکی از پروژه‌های مهم و حساس است که با اجرای آن ترافیک حاصل از تردد ماشین آلات‌سنگین شهر بیجار به کمربندی غربی-جنوبی شهر هدایت خواهد شد و امیدواریم با مساعدت‌های شورای برنامه‌ریزی شهرستان و تامین منابع مالی لازم تا پایان فصل کاری به اتمام برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پیشرفت در دیگر پروژه‌های راهسازی اظهار کرد: با ادامه عملیات اجرایی در احداث چهار خطه بیجار به زنجان انشاالله حدود چهار کیلومتر از مسیر تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری خواهدرسید.

وی هم چنین اظهار امیدواری کرد در صورت تامین و تخصیص اعتبار لازم حدود سه و نیم کیلومتر از چهار خطه در حال احداث بیجار-دیواندره هم زیر بار ترافیک برود.

ثابتی در ادامه با حضور در مسیر بیجار به همدان از اتمام مانده عملیات اجرایی احداث این جاده در آینده نزدیک خبر داد.