شناسهٔ خبر: 68786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه توجيهي ارزيابي نماز حوزه وزارت راه وشهرسازي برگزار شد

جلسه نماز جلسه توجيهي ارزيابي نماز با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز خراسان شمالي در محل اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالي , علی اصغر بدیعی مقدم مدير این اداره كل در نشست ارزیابی نماز اظهار داشت: ترویج اقامه نماز جماعت در ادارات و برگزاری این فریضه، بستر ساز ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از بروز بسیاری از تخلفات است و اقامه نماز جماعت تاثیر کلیدی در سلامت اداری دارد از این رو تلاش شده است در این اداره کل، کارکنان در نماز جماعت حضور باشکوه داشته باشند.

نماینده ستاد اقامه نماز استان نیز در این نشست گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات، یکی از شاخص ها برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است. وارزیابی دستگاه های اجرایی درحوزه نماز از طریق سامانه سجاده انجام می شود.

امين عربشاهي افزود: در امسال  نحوه ارزیابی دستگاه‌ها در بحث نماز متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود. در سال‌های قبل ادارات و دستگاه‌های اجرایی؛ مستندات برنامه‌های خود را به منظور ارزیابی فعالیت‌ها به ستاد اقامه نماز استان ارسال، و کارشناسان، آثار را ارزیابی و داوری می‌کردند اماسالجاري نیازی به ارسال مستندات از سوی دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه با تعریف و راه‌اندازی سامانه سجاده، اطلاعات فعالیت‌ها راباید در آن بارگزاری کنند.

سامانه سجاده توسط ستاد اقامه نماز کشور و با هدف آسان سازی شرایط ارزیابی و اطلاع از عملکرد استان ها راه اندازی شده است.