شناسهٔ خبر: 68796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقاطع غیرهمسطح سنجان در انتظار تملک از سوی شهرداری

سنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از ادامه عملیات تقاطع غیرهمسطح سنجان به محض انجام تملک های لازم توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، احمد مرزبان گفت : به منظور حذف یکی از نقاط پرحادثه استان ، قرارداد احداث این تقاطع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و دویست میلیون تومان در سال ۹۳ با شرکت بالاست منعقد شده  و تاکنون ۵ فوندانسیون و ۴ پایه این پل انجام شده و حدود ۱۰۰ متر از دیوار غربی رمپ شمالی نیز به اتمام رسیده است .

مدیرکل راه و شهرسازی گفت : به منظور عبور و مرور ، کنترل و هدایت ترافیک محدوده کارگاه، کنارگذر سنجان نیز احداث و آماده بهره برداری می باشد .

این مقام مسئول افزود : اعتبار این پروژه که از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است در سال ۹۷ به میزان شش و نیم میلیارد تومان بود و با توجه به سفر وزیر راه و شهرسازی مقرر است در سال ۹۸ نیز به همین میزان اعتبار در نظر گرفته شود.

وی همچنین گفت : طی صورتجلسه ای که در اسفندماه سال ۹۲ توسط مسئولین وقت امضا گردید کلیه جابجایی های تاسیسات اعم از آب ، برق ، گاز، مخابرات ، تملک محدود کارگاهی و هدایت ترافیک و ایمنی با شهرداری بوده و فقط ساخت پل با این اداره کل است.

مرزبان همچنین از تعریض محور حدود ۲ متر در محدوده کارگاه به منظور تسهیل عبور و مرور و ایمنی بیشتر خبرداد و گفت : به منظور تسریع در عملیات اجرایی مطالعات تغییر عرشه فلزی به بتنی با قابلیت ۳ خط عبور و کاهش ترافیک انجام شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد : هرگونه اظهار نظر در خصوص مشخصات فنی پروژه با متولی احداث این تقاطع که وزارت راه و شهرسازی است می باشد.