شناسهٔ خبر: 68868 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با هدف تحکیم بنیان خانواده و شور و نشاط اجتماعی

گلبهار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: همایش پیاده روی خانوادگی گلبهار به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه و ترویج ورزش همگانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در نشست خبری مشترک با دبیر هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه گلبهار استعدادها و ظرفیت های بالقوه خوبی در عرصه مدال آوران و قهرمانان ورزشی دارد، افزود: شرکت عمران  علاوه بر انجام خدمات زیربنایی و روبنایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین ورزشی  ورود پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در امر توسعه و ترویج ورزش همگانی برگزاری این همایش را کمک به تحکیم بنیان خانواده دانست و خاطرنشان کرد: پتانسیل های خوبی در بحث ورزشی گلبهار وجود دارد که در عرصه های استانی، کشوری، بین المللی و حتی جهانی جوانان موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی با اذعان به اینکه تا قبل از سال ۹۶ هیچ فضای ورزشی در فاز ۲ گلبهار که مسکن های مهر واقع شده وجود نداشته است، اظهار داشت: با توجه به تقاضاهای مردمی در حال حاضر ۱۸ زمین ورزشی روباز ایجاد  شده است که به منظور ارتقای سرانه ورزشی گلبهار در صورت نیاز احداث این زمین های ورزشی ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اذعان به اینکه از ابتدای تاسیس شهر تا سال ۹۶، ۹ هزار مترمربع فضای سرپوشیده ورزشی وجود داشته است، گفت: طی دو سال گذشته تاکنون این میزان به ۴۰ هزار مترمربع ارتقا یافته است که با در خصوص شاهد رشد ۵۰۰ درصدی هستیم.

گریوانی تصریح کرد: در حال حاضر تنها یک سالن ورزشی شهدای گمنام توسط اداره کل ورزش و جوانان احداث شده  که ۴ سالن دیگر توسط شرکت عمران احداث وبه بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه طی ادوار گذشته ۵ دوره همایش پیاده روی خانوادگی در شهر جدید گلبهار برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد: همایش پیاده روی در سال ۹۶ با حضور بیش از ۸۰ هزار نفر بوده که امیدواریم در این دوره نیز شاهد حضور پرشور مردم در این همایش باشیم.

همایش بزرگ پیادهروی خانوادگی صبح و نشاط صبح روز جمعه ۷ تیرماه از ساهت ۶:۳۰ صبح از محل میدان ابن سینا آغاز و با طی مسیر حدود ۴.۵ کیلومتری به محل دریاچه تفریحی توریستی دریاچه ختم خواهد شد.