شناسهٔ خبر: 69051 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های بازآفرینی کردستان بازدید کرد/ آغاز عملیات اجرایی پارک کودک محله اسلام‌آباد به مساحت ۱۵ هزار مترمربع

پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تعدادی از طرح‌های بازآفرینی شهر سنندج بازدید کرد و کلنگ احداث پارک کودک محله اسلام‌آباد این شهر را بر زمین زد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی کشور که به کردستان سفرکرده است از تعدادی از طرح‌های بازآفرینی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد پژمان که دوشنبه، دهم تیرماه به‌منظور بازدید از طرح‌های بازآفرینی به استان کردستان سفرکرده است، پس از دیدار با مرادنیا، استاندار کردستان از تعدادی از طرح‌های بازآفرینی سنندج بازدید کرد.

پروژه پیاده راه محله قدیمی "آغه زمان" سنندج و ساختمان‌های مجاور آن ازجمله پروژه‌هایی بود که پژمان از آن بازدید کرد. این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار متر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

انبار‌های اداره غله از دیگر پروژه‌هایی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی از آن بازدید کرد؛ طرح تبدیل این محوطه به مرکز تجاری و فرهنگی در دست انجام است.

کلنگ زنی پارک کودک محله اسلام‌آباد به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برنامه سفر پژمان به سنندج بود که با حضور جمعی از مسئولان استان انجام شد.