شناسهٔ خبر: 69193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی اردبیل عملکرد سه ماهه اول در امسال را تشریح کرد؛

برگزاری هشت جلسه کمیسیون ماده پنج استان اردبیل با بررسی ۱۳۱ پرونده

باقرزاده اردبیل معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی اردبیل از برگزاری ۸ جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل با بررسی ۱۳۱ پرونده مطروحه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل ، یوسف باقرزاده در خصوص عملکرد حوزه خود در سه ماهه اول سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۱۸ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵  با بررسی  ۱۷۳ پرونده در محل اداره کل تشکیل شده است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۳۱پرونده مطروحه ارجاعی از شهرداری های شهرهای اردبیل، سرعین ، نمین، گیوی، هشتجین، کلور و آبی بیگلو هم در هشت جلسه در کمیسیون ماده پنج استان اردبیل با حضور اعضای کمیسیون تا پایان خردادماه سال جاری بررسی و تصمیم گیری شده است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به ۴۰  فقره بازدید و وظایف نظارتی در سطح استان افزود: در طول سه ماهه اول سال جاری کمیته کارشناسی کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی برای ۱۸ پرونده مطروحه دو جلسه تشکیل داده و در این راستا با تشکیل سه جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی در سطح استان ۲۹ پرونده مطروحه بررسی و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

باقر زاده افزود: جهت تصویب پرونده های ارجاعی از کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی یک جلسه نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد، همچنین کمیته سیما و منظر شهری طی یک جلسه جهت بررسی پرونده های ارجاع شده به این کمیته در محل اداره کل با حضور اعضای کمیته تشکیل شد.

وی در پایان از ارجاع و اقدام ۱۰۸۵ فقره نامه به معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.