شناسهٔ خبر: 69232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان؛

نقشه راه شهرستان‌ها بر اساس اولویت و اهداف ملی و استانی تدوین شود

شورای مدیران نخستین جلسه شورای مدیران راه و شهرسازی هرمزگان، با بررسی موارد مربوط به بحث اولویت بندی احداث راه های روستایی ، تامین و تخصیص قیر برای آسفالت محور های مواصلاتی و بحث بازآفرینی پایدار شهری و بافت فرسوده این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان, نخستین جلسه شورای مدیران به ریاست رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و با حضور معاونان و روسای ادارات تابعه این مجموعه با موضوع تهیه نقشه راه فعالیت‌ها تشکیل شد.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های حوزه راه و مسکن از مدیران خواست نسبت به تدوین نقشه راه ادارات شهرستان ها بر اساس اولویت و اهداف ملی و استانی اقدام کنند.

آرش رضایی با تبیین مسائل و مشکلات پیش رو اظهار امیدواری کرد  با جدیت و اراده‌ای مدیران این اداره به اهداف خود برسد.

 وی با بیان اهداف و برنامه‌های پیش رو تهیه نقشه راه سیاست‌ها و راهبردها و برنامه ‌محوری ادارات تابعه را مهم ارزیابی کرد و از معاونین این اداره کل خواست نسبت به مستندسازی و نظام‌مند کردن همه فعالیت‌ها از ابتدای کار توجه ویژه داشته باشند و تصریح کرد توصیه وزیر راه و شهرسازی این است  همه فعالیت‌‌ها در راستای تحقق توسعه و رفاه شهروندان انجام شود.