شناسهٔ خبر: 69269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازي گلستان:

اجرای پروژه‌های راهسازی در دست ساخت استان تسریع شود

محبوبی مدير كل راه و شهرسازي گلستان در بازدید از پروژه های در دست ساخت راهسازی این اداره کل در غرب و مرکز استان بر تسریع در اجرای عملیات راهسازی و تکمیل آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان , حسين محبوبي گفت: در صورت اتمام دو پروژه در دست ساخت راهسازی استان علاوه بر افزایش ایمنی در تردد از لحاظ اقتصادی کاهش هزینه ها و مدت زمان سفر و دسترسی آسان به مناطق دیدنی و توریستی در شمال استان کمک شایانی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد : محور کردکوی-بندر ترکمن در حال حاضر به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر و عرض آسفالت ۷/۳۰متر که در سال ۸۹ عملیات تعریض و بهسازی محور و ارتقاء راه فعلی به بزرگراه آغاز گردیده و از تعداد ۷ آبرو موجود ۵ دستگاه تعریض و پل بزرگ پنج دهانه نیاز آباد در همین محور نیز تکمیل شده است.

محبوبی افزود: عملیات زیر سازی کل محور تا سطح زیر ساب بیس به صورت صد درصد اجرا و در حال اجرای  ساب بیس و بیس محور هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: پروژه تعریض محور گنبد- آق قلا در سال ۸۹ آغاز شده و تا کنون ۱۰ کیلومتر از طول محور که حدود ۸۰ کیلومتر می باشد  آسفالت و  حدود ۲۰ کیلومتر آن در مرحله ساب بیس و آماده اجرای بیس آسفالت در صورت تخصیص اعتبار است.