شناسهٔ خبر: 69290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی انجام شد:

افتتاح سه پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی در بخش مهران شهرستان بندرلنگه

افتتاح در بندر لنگه با حضور مسئولان استانی سه پروژه عمرانی راهسازی راه و شهرسازی هرمزگان در شهرستان بندرلنگه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، آرش رضایی در توضیح پروژه هایی که افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: در این مراسم سه پروژه عمرانی شامل اتوبان ورودی روستای انجیره، محور ارتباطی انجیره به بستک، پروژه پل بین محله ای روستای انجیره افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی جاده انجیره به بندرلنگه نیز آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه تشریح کرد: پروژه اتوبان ورودی روستای انجیره به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری، خیرین و راه و شهرسازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضایی در ادامه در خصوص محور ارتباطی انجیره به بستک در شهرستان بندر لنگه اظهار کرد: این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری،خیرین و راه و شهرسازی انجام شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پل بین محله ای انجیره گفت: این پروژه به طول ۲۷ متر و عرض ۷ متر با اعتبار دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات دهیاری،خیرین و راه و شهرسازی احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به آغاز عملیات اجرایی جاده انجیره به بندرلنگه اشاره کرد و گفت: با احداث این جاده مسیر ارتباطی روستای انجیره به بندرلنگه از ۱۴۰ کیلومتر به ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: پروژه های عمرانی و اقدامات رفاهی در جهت آسایش شهروندان اجرایی می‌شود.