شناسهٔ خبر: 69293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه پایدار؛ در گرو برنامه ریزی و مدیریت کارآمد است

لوح گلبهار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: شهرداری به عنوان مهم ترین عناصر در ارتقای شاخص های مدیریت شهری نقش اساسی و کلیدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت به مناسبت روز "شهرداری و دهیاری" صبح امروز با فاضلی حق پناه شهردار گلبهار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار هومن گریوانی با تقدیر از اقدامات و خدمات شهرداری، نقش و جایگاه این نهادرا در توسعه پایدار شهر مهم دانست و افزود: شهرداری به عنوان مدیریت شهری در جهت ارتقاء شرایط کار و زندگی جمعیت ساکن، تشویق به توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار و حفاظت از محیط کالبدی اقدامات موثری را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با برنامه ریزی و مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی درصدد توسعه سطح روابط و ارتقای فرهنگی و اجتماعی جوامع انسانی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان اینکه همکاری و تعامل دستگاه ها  با شهرداری در ارتقای شاخص های توسعه پایدار شهر تاثیر مثبت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه روز افزون شهر و جمعیت شهری و به منظور ایجاد رفاه عمومی در بین مردم نیازمند برنامه ریزی استراتژیک همگام با عرضه خدمات پشتیبانی عمومی در شهر هستیم.

گریوانی در پایان ابراز امیدواری کرد: در راستای بهره مندی همه مردم شریف گلبهار از توسعه فعالیت های عمرانی در شهر و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی در جهت ایجاد شور و نشاط و اوقات فراغت جوانان شرکت عمران همکاری و تعامل خود را همانند گذشته ادامه خواهد داد.

در این دیدار هومن گریوانی با اهداء لوح سپاس از خدمات شهردار گلبهار تقدیر کرد.