شناسهٔ خبر: 69337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۱۶۸۴۰ حلقه لاستیک در استان زنجان

لاستیک معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت :ازابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون ۱۶۸۴۰حلقه لاستیک دراستان توزیع شده واین درحالی است که نیاز سالانه استان ۶۰ هزارحلقه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان, علی مدقالچی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ازابتدای طرح  تاکنون ۱۶۸۴۰ حلقه لاستیک در استان توزیع شده و این در حالی است که نیاز سالانه استان ۶۰ هزار حلقه است . این تعداد لاستیک در قالب ۸۴۲۰ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

وی افزود: با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت میزان لاستیک ورودی به استان از طریق نمایندگی های لاستیک صورت می گیرد و این اداره کل براساس پیمایش و ظرفیت(تن/مسافر) ناوگان درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده ودراختیار رانندگانی که کارت هوشمند آن‌ها فعال است قرارمی دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  بیان داشت: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در سایزهای مختلف ۱۲-۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودروهای سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.