شناسهٔ خبر: 69343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون راهداري هرمزگان

جلسه شوراي ترافيك شهرستان رودان برگزار شد

میردادی معاون راهداري هرمزگان در جلسه شوراي ترافيك شهرستان رودان گفت : بکارگیری تمامی امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودان برای ارتقاء و بهبود وضعیت مسیر های خطرناک و مخاطره آمیز در جاده های بین شهری این شهرستان با شدت بیش از پیش در دستور قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، میرداد میردادی اظهار داشت : با توجه به حساسیت راه های ارتباطی شهرستان  رودان و آمار بالای تصادفات جاده ای این حوزه و اهمیت جان رانندگان باید تصمیمات مهمی در جهت کاهش تصادفات جاده ای گرفته شود .

میرداد میردادی تصریح کرد : ایرادات موجود در راههای ارتباطی این شهرستان باید هر چه سریعتر ایمن سازی و مرتفع شود تا شاهد رضایت مردم در حوزه راه ها و جاده های این حوزه باشیم .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه خاطرنشان کرد : محدوده ایست بازرسی شهرستان رودان با افزایش چراغ چشمک زن و روشنایی و نصب علائم در اسرع وقت ایمن سازی خواهد شد .

در ادامه این جلسه معاون راهداری هرمزگان ضمن قول مساعد به فرماندار این شهرستان در خصوص رفع مشکلات جاده ای این شهرستان در اسرع وقت ، خواستار همکاری از دیگر دستگاههای عضو شورای ترافیک شهرستان رودان با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شد .

در پایان جلسه فرمانداری شهرستان رودان ضمن تشکر و قدردانی از حوزه راهداری و با گلایه از عدم اجرای برخی  مصوبات شورای ترافیک در سطح شهرستان تاکید کرد: حساسیت مسیرهای رودان بواسطه تصادفات جاده ایی بسیار بالاست و باید این روند تغییر و مشکلات ترافیکی باید در کوتاهترین زمان ممکن به حداقل برسد.

فرماندار رودان خواستار تسهیل در تردد وسایل نقلیه در ایست بازرسی ها شد و تاکید کرد: انجام این امر از ایجاد ترافیک سنگین جلوگیری خواهد کرد.

غلامپور خواستار اجرایی شدن طرح ترافیکی  سه راهی آبنما شد و تاکید کرد: با ایجاد یک هماهنگی همه جانبه طرح ترافیکی در سه راهی آبنما و قلعه کمیز محقق شود.