شناسهٔ خبر: 69350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان خبر داد

آماده‌باش نیروهای راه و شهرسازی استان خوزستان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان/ تمام محورهای ارتباطی باز است

رضایی مدیرکل خوزستان رضا رضایی با اشاره به زلزله صبح امروز مسجد سلیمان از آماده‌باش کامل نیروهای اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

رضا رضایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه کلیه نیروهای عملیاتی و ماشین‌آلات این اداره کل در پی زلزله در بخش‌هایی از استان به حالت آماده‌باش کامل در آمده‌اند و آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند، گفت: از پیمانکاران و بخش خصوصی نیز خواسته‌ایم، بخشی از ماشین‌آلات راهسازی خود را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی در اختیار این اداره کل قرار دهند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی احتمالی به شهرها و مناطق زلزله‌زده به کار گرفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: تا این لحظه کلیه مسیرهای ارتباطی استان خوزستان باز است، هر چند در برخی محورها ریزش کوه گزارش شده است که همکاران راهداری در محل حاضر شده‌اند و نسبت به ریزش‌برداری اقدام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هم‌اینک نیز جلسه ستاد مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی برقرار است و منتظر دستورات مقامات عالی و نیز ستاد مدیریت بحران استان به منظور امدادرسانی هستیم.

گفتنی است: زلزله ای به بزرگی ۵/۷ دهم ریشتر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه، ۱۷ تیرماه در عمق ۱۷ کیلومتری زمین و در ۱۹ کیلومتری مسجدسلیمان به وقوع پیوست.