شناسهٔ خبر: 69351 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبر داد:

پيگيری مسوولان استان کرمانشاه برای برقراری پرواز خارجی

فرودگاه کرمانشاه مديرکل فرودگاه کرمانشاه از پيگيری استانداری برای برقراری مجدد پرواز خارجی به مقصد استانبول از اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: تا سال ۹۵ در هفته چهار پرواز در مسیر کرمانشاه - استانبول توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایر برقرار بود که به دلیل بروز ناامنی هایی در ترکیه متوقف شد. با توجه به درخواست های متعدد اهالی استان قرار است در نامه ای از سوی استاندار به رییس سازمان هواپیمایی کشوری درخواست برقراری مجدد این پروازها مطرح و پیگیری شود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه افزود: از سوی دیگر با توجه به موقعیت استراتژیک استان کرمانشاه در غرب کشور و مجاورت با عراق مشکلی در جذب مسافر نداریم و از برقراری پروازهای جدید داخلی و خارجی در فرودگاه کرمانشاه استقبال می کنیم.

وی همچنین گفت: اکنون از فرودگاه کرمانشاه در هفته ۱۲۰ پرواز توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ایرتور، قشم ایر، وارش، آتا، کاسپین، کیش ایر، آسمان، معراج و آسمان به مقاصد تهران، کیش، مشهد، عسلویه، بندرعباس و قشم انجام می شود.