شناسهٔ خبر: 69386 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا آذر ماه امسال برگزار می‌شود / نمایشگاه حمل و نقل بستر شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های این صنعت

نمایشگاه حمل و نقل چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا «Asia Logitrans Expo ۲۰۱۹ » پس از سه دوره برگزاری موفق با حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان جهانی راه، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی و بخش خصوصی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تمرکز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا علاوه بر گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی و جاده‌ای بر زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها نیز هست و همچنین حمل و نقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات‌ راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز چهارمین نمایشگاه است.

در دوره گذشته، نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۱۰۰۰ مترمربع و باحضور ۲۴۳ شرکت از کشورهای ایران، ترکیه، روسیه، هند و چین و با حضور هیئت‌های اقتصادی بلند پایه از کشورهای بلغارستان، اسپانیا، روسیه، سنگال، ساحل عاج، بنگلادش، یونان و نماینده اکو ( Eco ) و ۱۱۰۰۰ بازدید کننده تخصصی برگزار شد.

ایجاد فرصت و فضای مناسب برای معرفی فن‌آوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فن‌آوری‌های روز دنیا در کنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل، راهسازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توان‌مندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فن‌آوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ است که درکنار برنامه‌ریزی برای ارتقای حمل و نقل هوشمند در کشور، اولویت‌های آینده صنعت حمل و نقل را در طول برگزاری این نمایشگاه که ۲۴ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه برای حضور مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است که با برنامه‌های جانبی به‌خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاهی است. این نمایشگاه سعی دارد تفکری جدید را به اشتراک گذاشته و فرصتی برجسته به‌منظور نمایش ویترین ملی از حمل و نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توان‌مندی‌های صنعت حمل و نقل کشور باشد.

نمایشگاه چهارم بهترین فرصت برای روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته صنعت حمل و نقل است. در دوره گذشته این نمایشگاه مذاکرات بسیاری که به عقد قراردادهای متعددی منجر شده و شرکت‌های فعال بسیاری با استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود توانسته‌اند با بازارسازی و بازاریابی مشتریان ویژه‌ای برای محصولات و خدماتشان بیابند.

این نمایشگاه برنامه‌های گسترده‌ای جهت حضور استارت‌آپ‌های حوزه حمل نقل و معرفی مراکز لجستیک کشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط دارد که می‌تواند پایگاه ایده‌آلی برای مبادله دانش، اطلاعات، ارتباطات فی‌مابین کارشناسان، دانشجویان، اساتید حوزه حمل و نقل قلمداد گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۵۵۸۶۲ یا www.irantransexpo.com دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.