شناسهٔ خبر: 69515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان همواره جز اولویت ما است

کلاس معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی کارکنان ، مبنای توسعه ادارات بوده و ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان همواره جزو اولویت های این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، اصغر میرایی محمدی اظهار داشت: اين اداره كل در طول سال به طور جاري و ساري اقدامات و برنامه هاي گسترده‌اي در زمينه آموزش كاركنان خود درقالب موضوعات تخصصي و عمومي در دست اجرا دارد.

وی ضمن اشاره به مزيت دوره های آموزشي تصريح كرد: با توجه به موقعيت شغلي كارمندان، برگزاري چنين دوره هايي مي‌تواند تاثير بسزايي در ارتقای سطح علمی و مهارتی افراد داشته باشد.

میرایی محمدی خاطر نشان ساخت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۰ دوره آموزشی در  ۱۰۵ ساعت برگزار شده که برای مدیران ۴۶۹ نفر ساعت و برای کارکنان ۱۵۹۷ نفر ساعت کلاس برگزار شده است .

وی در خصوص برگزاری دورهای آموزشی تخصصی این اداره کل اظهار داشت: برگزاری دوره‌های تخصصی سامانه جدید مدیریت کنترل بارنامه، بازرسی و نظارت بر مراکز معاینه فنی سنگین، به کارگیری روش‌های داده کاوی اطلاعات سامانه پلاک خوان از برنامه‌های آموزشی تخصصی این اداره‌کل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه به دوره های آموزشی عمومی این اداره کل  عنوان نمود : برگزاری دوره های عمومی ویژه کارکنان ایمنی و بهداشت محیط کار، بیماری های نوپدید و راههای پیشگیری،ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد از جمله دوره های عمومی بوده که برای کارکنان برپا شده است.