شناسهٔ خبر: 69518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آیین پایانی چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های برتر خوزستان (سلام) اعلام شد؛

روابط عمومی اداره کل بنادرو دریانوردی خوزستان رتبه نخست بین ادارات استان را کسب کرد

خلفی روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان طی چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر استان خوزستان(سلام)، موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرو دریانوردی استان خوزستان ، در جریان آیین پایانی چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های  برتر استان که با شرکت ۱۱۰ دستگاه و نهاد و شرکت های مختلف  ۱۹ تیرماه در اهواز برگزار شد، روابط عمومی این اداره کل در بین ادارات کل استان خوزستان به عنوان دستگاه اجرایی حائزرتبه اول معرفی و لوح سپاس این رتبه به حسین خلفی مدیر روابط عمومی این اداره کل توسط استاندار خوزستان و جمعی از اساتید و نخبگان روابط عمومی اهدا شد.

در جشنواره سلام که پس از دو سال وقفه با هدف تشویق و حمایت روابط عمومی های پرتلاش برگزار شد، ۱۱۰ دستگاه شرکت نمودند و از این تعداد ۸۵ اثر انتخاب و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که در نهایت ۲۶ اثر بر اساس محورها و موضوعات ارائه شده به داوری گذاشته شد .

داروان بر اساس هشت محور که شامل آموزش، پژوهش و افکارسنجی، انتشارات، برنامه ریزی، تبلیغات محیطی(مولتی مدیا، فیلم مستند، عکس و ...)، ارتباطات الکترونیک (سایت، شبکه های اجتماعی و سایر آثار تحت وب مثل اپلیکشین، کتاب یا مجلات الکترونیکی)، ارتباطات رسانه ای (کیفیت تولید و میزان انتشار اخبار، نشست خبری، بازتاب رسانه ای، وسعت انتشار اخبار و ...)، اقدامات فرهنگی و هنری بود،  فعالیت های روابط عمومی های شرکت کننده در این جشنواره ارزیابی کردند.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در رده ادارات کل استان خوزستان به تشخیص داوران به عنوان روابط عمومی برتر و حائز رتبه نخست انتخاب و معرفی شد.