شناسهٔ خبر: 69529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه روستایی چاوگ مریوان در حال بهسازی است

روکش آسفالت مازندران رئیس اداره راه وشهرسازی مریوان گفت: راه روستایی چاوگ در حال بهسازی است و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشت و با بهسازی ان ۲۲۰ خانوار روستایی از راه مناسب بهره مند خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، زانا کهنه پوشی با اشاره به ظرفیت های منطقه مریوان و روستاهای آن به لحاظ گردشگری و رونق اقتصادی گفت: بهسازی و احداث راه روستایی مناسب تأثیر بسزایی در ارتقای وضعیت گردشگری مریوان و اشتغال زایی خواهد داشت.

کهنه پوشی ادامه داد: به همین منظور و در راستای ارتقا و بهبود شاخص های برخورداری از راه مناسب اقداماتی را در دست اجرا داریم که از جمله آنها می‌توان به احداث و بهسازی راه روستایی چاوگ به طول ۲۶۰۰ متر اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد با اجرای عملیات خاکی و ابنیه فنی مسیر، این پروژه در حال حاضر از پیشرفت ۲۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار لازم شاهد بهره برداری و اتمام آن باشیم .

رئیس راه و شهرسازی مریوان هم چنین از آماده سازی مسیر راهیان نو در مریوان به نام پروژه یادمان شهدا به طول یک کیلومتر و پیشرفت ۱۵ درصدی خبر داد.

به گفته کهنه پوشی اتمام این دو پروژه حدود  سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.