شناسهٔ خبر: 69597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسي از وضعيت محورهاي ارتباطي صورت پذيرفت؛

بازديد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از راه‌هاي روستایی

آسفالت نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از وضعيت راه‌های روستایی حوزه استحفاظی بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راه‌های استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره ‌کل راه و شهرسازی استان مازندران ، یوسف نژاد به اتفاق سهراب طور سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در بازدید خود از راه‌های روستایی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راه‌های استان از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام در حوزه راه و شهرسازی میاندرود عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بخش حمل و نقل است.

وی از حمل و نقل جاده ای به عنوان حمل و نقل غالب در استان یاد کرد و افزود : از آنجا که بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل در کشور و استان ما از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد ، می بایست نگاه ویژه ای به این بخش شود . وی تصریح نمود : خوشبختانه اقدامات موثر و در خور توجهی در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل در استان انجام و یا در دست اقدام است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی ضمن اشاره به پروژه های درحال انجام در ساری و  میاندرود یادآور شد وجود منطقه ویژه ی اقتصادی بندر امیرآباد در منطقه قابلیت های فراوانی ایجاد نموده است که با برنامه ریزی و هدایت درست منابع می توان از این فرصت ها برای توسعه اقتصادی استان بهره برد .

سهراب طور به پروژه سرتا – جناسم اشاره و تصریح کرد : این پروژه به طول ۳۷ کیلومتر که ۱۳ کیلومتر آن در سال گذشته آسفالت و ۲۴ کیلومتر آن باقی مانده که انشاالله درصورت تامین اعتبار ادامه پروژه انجام خواهد شد .

طور و یوسف نژاد همچنین از نقاط آسیب دیده ناشی از سیل در منطقه بازدید و مقرر شد هر چه سریعتر نسبت به بهسازی نقاط آسیب دیده اقدام لازم انجام گیرد .

گفتنی است روستاهای وارمی,  بازارخیل,  سرتا, جناسم از جمله روستاهایی بودند که مورد بازدید قرار گرفته اند,همچنین در این بازدید فرماندار, بخشدار, شورای بخش و اعضای شورای روستایی حضور داشتند .