شناسهٔ خبر: 69600 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

نقاط حاثه‌خیز جاده‌های دشتی و تنگستان ساماندهی می‌شود

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای خروجی و ورودی شهرهای دشتی ساماندهی و با برنامه ریزی های انجام شده نقاط حادثه خیز جاده های ۲ شهرستان دشتی و تنگستان اصلاح و ساماندهی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا روز یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتی و بازدید از از محورهای ارتباطی دشتی و تنگستان افزود: در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های دشتی انجام شده است و سعی خواهد شد ورودی و خروجی شهرهای بادوله و خورموج نیز ساماندهی و اصلاح شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: شهرستان دشتی از لحاظ وسعت دومین شهرستان استان بوشهر است و دارای بیشترین محورهای ارتباطی بزرگراهی، اصلی و فرعی است و سعی خواهد شد از اعتبارات ملی برای رفع نقاط حادثه خیز ۲ شهرستان دشتی و تنگستان مساعدت شود.

وی تاکید کرد: یکی از محورهای مهم ارتباطی در دست اجرای دشتی محور خورموج به لاور شرقی و منطقه بسیار مهم دشت پلنگ است که قطعه اول این محور به طول ۱۰ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است و بزودی در نشستی ویژه در تهران برای تسریع در عملیات اجرایی این محور و رفع نقاط حادثه خیز آن راهکارهای لازم اتخاذ خواهد شد.

حسن نیا اضافه کرد: محور بادوله به کاکی به دلیل واقع شدن در مسیر ارتباطی بزرگراه سیراف و اتصال شمال به جنوب استان دارای اهمیت زیادی است و بزودی ورودی و خروجی شهر بادوله نیز ساماندهی می‌شود.

به گزارش ایرنا فرماندار دشتی گفت: در چند سال گذشته ۲۲ نقطه حاداثه خیز در دشتی اصلاح و باعث بهبود وضعیت تردد و کاهش تصادفات شده است.

عبدالله نادری افزود: در زمان حاضر چند پروژه مهم ارتباطی شامل محور خورموج به دشت پلنگ، ناصری به شنبه، دولت آباد به زیارت ساحلی، کاکی به شیخیان، باغان به سرچشمه در دست اجراست که تامین اعتبار ملی باعث تسریع در اجرای این پروژه‌های خواهد شد.