شناسهٔ خبر: 69835 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با توافق شرکت عمران پردیس و سازمان صدا و سیما؛

ایستگاه تقویت امواج رادیو- تلویزیونی در پردیس ساخته می‎شود

پردیس با توافق شرکت عمران شهر جدید پردیس و معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما ایستگاه تقویت امواج رادیویی FM و تقویت امواج تلویزیونی برای محدوده شرق تهران در شهر جدید پردیس ساخته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما روز چهارشنبه در محل شرکت عمران شهر جدید پردیس دیدار و در خصوص نیاز این شهر جدید به ایستگاه تقویت امواج رادیویی و تلویزیونی با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این جلسه دو طرف توافق کردند که با توجه به افق جمعیتی بیش از ۵۰۰ هزار نفری پردیس و افزایش میزان جمعیت مستقر در این شهر جدید در ماه‌های آینده یک ایستگاه تقویت امواج رادیویی FM و تقویت امواج تلویزیونی در حدفاصل فاز پنج و ۹ پردیس و در بالاترین ارتفاع ممکن ساخته شود تا منطقه شرق تهران را تحت پوشش قرار دهد.

 بخش عمرانی این ایستگاه توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس ساخته می شود و سازمان صدا و سیما نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد کرد. با ساخت این ایستگاه رادیو تلویزیونی امواج رادیویی و تلویزیونی جاجرود، رودهن و روستاهای اطراف تقویت خواهد شد.