شناسهٔ خبر: 69882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری مازندران:

ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران است

نصب تابلو سرپرست راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، ايمن سازي محورها را از اولويتهاي كاري اين اداره كل برشمرد و افزود : راهداري وظيفه ذاتي اين اداره كل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ايمني نمي توان انتظار بهبود شرايط مناسبي را داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، اسمعیل فولادی با بيان اين مطلب اظهار داشت: هم اكنون عمده تلاش هاي اين اداره كل صرف نگهداري و حراست از شبكه راه‌ها، تأمين ايمني عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداري بهينه از سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در اين بخش مي‌گردد.

وي تصريح كرد: امري كه امروزه در فرهنگ سازماني ،عمليات راهداري نام گرفته است ، انجام هرگونه عمليات اجرائي و كنترل ترافيك بر روي راههاي موجود ضمن حفظ ايمني استفاده كنندگان از راه ، جريان روان و ايمن ترافيك را به همراه دارد . لذا برنامه ريزي مناسب و هماهنگ فعاليت ها بمنظور تأمين ايمني لازم و كاهش تراكم ترافيك و نيز جلوگيري ازتأخير در سفر و ناراحتي استفاده كنندگان از راه حائز كمال اهميت است.

فولادی به مشكلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان كرد: راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهايي بي ريا و مخلص كه در جهت آسايش و رفاه هموطنان خود از هيچ كوشش و تلاش دريغ نمي كنند لذا وظيفه مسئولين اين بخش است كه بتوانند با راهكار ها و برنامه هاي كاري منعكس كننده بخش كوچكي از زحمات شبانه روزي اين عزيزان و قدردان آنان باشند.

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات ایمن سازی این اداره کل اشاره و اظهار داشت : نصب نیوجرسی ، اجرای خط کشی ، نصب تابلو و علائم و پاکسازی حریم راه ها ( در قالب طرح مازندران پاک )  از دیگر فعالیتهای راهداران بوده که در سطح جاده ها به اجرا در آمد.