شناسهٔ خبر: 70016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد

ملاقات مردمی اراک در راستای حل مشکلات، طبق روال هر هفته جلسه ملاقات عمومی با مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان هر هفته ديدار مردمي مدیرکل راه و شهرسازی با هم استانی‌های عزیز انجام مي گيرد و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود مي پردازند که معاونين اداره کل نیز در ديدارها حضور دارند .

احمد مرزبان اظهار كرد: خدمت صادقانه به مردم نعمتي الهي است كه بايد به درستي نسبت به اداي آن اقدام كرد و این دوران خدمت رساني به مردم براي دولتمردان بسيار كوتاه است از اين رو بايد از اين فرصت كوتاه جهت رفع نيازهاي مردم كه صاحبان اصلي انقلاب هستند بهره لازم را برد .

 مدیرکل راه و شهرسازی تصريح كرد: شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات ،زمینه های برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي را نیز فراهم میاورد و با اعمال شيوه هاي مديريتي نوين راهكارهای اثرگذار جهت رفع مشکلات مردم ایجاد خواهد شد.

وي با بيان اينكه مشکلات مردم عمدتا مرتبط به حوزه املاک و راه  است، عنوان كرد: موضوعات و درخواست هاي مردمي در اين جلسات مطرح مي شود و تلاش مي شود با همفكري و اهتمام ويژه، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود.

این مقام مسئول افزود :  شهروندان همچنین می‌توانند بدون حضور در اداره کل استان ، خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‌سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می‌باشد، اقدام کنند.

گفتنی است جلسات ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی هر هفته یکشنبه و با تعیین وقت قبلی جهت جلوگیری از تضییع وقت همشهریان صورت می پذیرد.