شناسهٔ خبر: 70017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از ساختمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فراهان

زندی‌فر مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ساختمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فراهان پس از ۵ سال توقف عملیات اجرایی، پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی، علی زندی‌فر درخصوص پروژه‌های عمرانی در دست احداث راهداری استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر عملیات بهسازی پایانه باراراک با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال انجام است که طی این پروژه ساخت پارکینگ سواری با ظرفیت ۳۵۰ وسیله نقلیه و دو پارکینگ وسایط نقلیه سنگین با مساحت ۱۰ هزار متر مربع و نیز تعمیر بخشی از خرابی های موجود در روسازی پارکینگ انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات تسطیح و آماده سازی محوطه ساختمان پلیس راه اراک- توره، افزود: این پروژه در کیلومتر ۲۰ محور اراک- بروجرد جنب شهر مهاجران در حال احداث است که پس از تکمیل زیرساخت ها بصورت پیش ساخته اجرا خواهد شد.

زندی‌فر اضافه کرد: تکمیل ساختمان اداری شهرستان فراهان از دیگر پروژه عمرانی در دست احداث راهداری استان مرکزی است که این ساختمان در مساحتی به وسعت ۲۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان در سال ۹۷و ۹۸ در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: قبل از ادغام راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، ستون‌های این ساختمان نصب شده بود که اخیرا پس از پنج سال وقفه در عملیات اجرایی پروژه، کار مجدد آغاز شده است و تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.