شناسهٔ خبر: 70177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با مردم فهیم شهرستان ساوه

ملاقات مردمی پیرو برنامه ملاقاتهای مردمی در شهرستانها در مورخ اول مرداد ۱۳۹۸ مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با همراهی معاونان خود در جلسه ملاقات مردمی که در فرمانداری این شهر و با حضور فرماندار ، شهردار و بخشداران این شهرستان برگزار شد حضور یافته و از نزدیک پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم این شهرستان شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، مدیراین اداره کل برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان ساوه دیروز به همراه تمامی معاونین خود به این شهر سفر کرد و با مردم و مسئولان این شهر ملاقات کرد.

در این سفر احمد مرزبان ابتدا در جلسه ملاقات مردمی که در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد به یکایک درخواستهای مردم این شهرستان گوش فراداده و دستورات لازم را به معاونان خود ابلاغ کرد.

پس از آن در صحن رسمی شورای اسلامی شهر ساوه حضور یافته و در خصوص مسائل و موارد مطروحه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه که با حضور فرماندار ، شهردار و تمامی اعضای شورای شهر ساوه برگزار گردید زمینهای ملی ، کمربندی شهر ساوه ، شهرک صنوف مزاحم ، اختصاص قیر جهت بازآفرینی شهری ، محلات هدف بازآفرینی شهری ، تولید مسکن ارزان و تعیین تکلیف اراضی بایر ومشکلات بخش نوبران  ... از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی درحاشیه این جلسات گفت: سیاست کاری اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی ، تکریم ارباب رجوع ورفاه حال مردم استان است و امروز توفیقی حاصل شد تا در شهر ساوه و  به صورت گروهی همراه با معاونان در شهر ساوه حضور پیدا کردیم تا بتوانیم مشکلات مردم را بهتر لمس کرده و سریعتر برطرف نماییم.