شناسهٔ خبر: 70185 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهار ماهه اول امسال صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۴۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

تردد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از ۴۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در چهار ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, احسان منصورکیایی با اشاره به اهمیت استان سمنان به لحاظ دارابودن یکی از شریانهای  مهم و پرترافیک کشور اظهار داشت : استان سمنان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در طی سال از تردد بالايي در محورهاي ارتباطي برخوردار است .

وی افزود : بر اساس نتایج استخراج شده از۵۶ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی، بیش از ۴۸  میلیون تردد طی چهار ماه  امسال از محورهای استان عبور کرده اند .که در این بین محور شریف آباد – ایوانکی و بالعکس بیشترین تردد خودروها را در این مدت به خود اختصاص داده اند. همچنین طی این مدت  وسایل نقلیه سنگین ۲۱ درصد از کل تردد را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با اشاره به اینکه  مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربینهای نظارت ترافیکی، سیستمهای ترددشماری و دیگر سامانه های هوشمند انجام می گیرد گفت: طی این مدت تغییرات تردد در بزرگراه امام رضا (ع) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲.۲ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان اظهار داشت :هموطنان عزیز می توانند از امکانات جامع سامانه ۱۴۱ برای مدیریت بهینه سفرهای خود  استفاده کنند.    

برچسب‌ها: