شناسهٔ خبر: 70193 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازديد صفايی از فرودگاه گرگان/ تاکيد بر افتتاح پروژه های فرودگاه در هفته دولت

مصطفی صفایی معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از بخش های مختلف و نيز پروژه های در دست اجرای فرودگاه گرگان ضمن اعلام رضايت نسبی از روند پيشرفت طرح ها بر بهره برداری آنها در هفته دولت تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مصطفی صفایی در این بازدید که امروز(دوم مرداد) انجام شد، از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های شاخص فرودگاه شامل ترمینال جدید با زیربنای ۹۰۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، پاویون با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و پیشرفت ۶۵ درصد و ساختمان یگان حفاظت با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد قرار گرفت.

صفایی در جریان بازدید از این پروژه ها بر آماده سازی کامل برای بهره برداری در هفته دولت تاکید و رضایت نسبی خود را از روند اجرای آنها اعلام کرد.

در پایان با حضور عوامل اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان در دفتر مدیرکل فرودگاه های استان گلستان، موانع اجرایی، زیرساخت های تاسیساتی مورد نیاز و اعتبارات لازم مورد بررسی قرار گرفت و صفایی با تاکید بر اهتمام شرکت فرودگاه ها بر بهره برداری از این پروژه در شهریور ماه امسال، هماهنگی بین کلیه ارکان این پروژه را در راستای تحقق این امر ضروری دانست.

وی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف فرودگاه گرگان با پیمانکاران طرح های در دست اجرای فرودگاه به گفتگو و ارائه توصیه های لازم برای بهره برداری به موقع از پروژه ها پرداخت.