شناسهٔ خبر: 70255 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی محورهای آسیب‌دیده سیل رامسر انجام شد

گابیون رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر از اجرای عملیات ایمن سازی و احداث سازه های حفاظت ، دیوار ضامن و حائل (گابیون بندی) به طول ۱۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: ایمن سازی محورهای حادثه دیده سیل رامسر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محمد گلیج اظهار داشت : بر اثر وقوع سیل در سال گذشته آسیب جدی به جسم راه های ارتباطی این شهرستان وارد که منجر به رانش و ریزش شد.

وی ادامه داد :  این اداره بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام به ایمن سازی و ارتقاء ضریب ایمنی جاده های تحت پوشش خود کرد.

گلیج اظهار داشت : ترمیم و احداث دیوار ضامن (گابیون) در محورهای لیماکش ، توساکوتی ، لاتر ، جواهر ده و جنت رودبار از جمله اقدامات ایمن سازی بوده که در محورهای مذکور انجام پذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر خاطر نشان ساخت : حذف نقاط پرحادثه , جداسازی باندهای رفت و برگشت , نصب علائم و تابلوهای ایمنی , خط كشی , نصب گاردریل ,نصب حفاظ های بتنی در پرتگاه ها , احداث دیوار ضامن و حائل , گابیون گذاری و.... تنها بخشی از اقدامات و فعالیتهای ایمنی این اداره در سطح محورهای رامسر است.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۳۷۰ کیلومتر  مربوط به شهرستان رامسر است.