شناسهٔ خبر: 70315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث زیرگذر عابر پیاده در شهرستان بهارستان

باکس عملیات احداث زیرگذر عابرپیاده در شهرستان بهارستان در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران, عابدین هادی نژاد از احداث زیرگذر عابر پیاده در شهرستان بهارستان خبر داد و گفت: به منظور درخواستهای متعدد ساکنان حاشیه خطوط در شهرستان بهارستان این اداره کل تصمیم به احداث پل زیرگذر عابر پیاده در آن محدوده نموده است.

مدیرکل راه آهن تهران با اشاره به ایمنی و راحتی این نوع زیرگذرها برای عابرین پیاده افزود : به منظور افزایش ایمنی احداث باکس بتنی با ابعاد ۳*۴ جهت عبور و مرور عابران پیاده در منطقه شهرستان بهارستان و اتصال به سکوی مسافری حومه ای بین راهی برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از برخورد عابرین پیاده با قطار، وسیر ایمن قطارها در حریم راه آهن این اقدام صورت پذیرفت.

وی گفت: این زیرگذر در کیلومتر ۲۶ محور قم  و به جهت عدم استفاده عابران پیاده از محلهایی با امنیت مناسب شاهد عبور و مرور شهروندان از روی خطوط ریلی بودیم که احتمال برخورد عابرین با قطار بسیار محتمل بود لذا باتوجه به شلوغی مسیر و تراکم تردد قطارها نسبت به برنامه ریزی جهت ساخت زیر گذر اقدام شد.

هادی نژاد توضیح داد: باتوجه به تردد بالای قطارها در این مسیر و عدم لغو سیر قطارها اجرای این پروژ زیر ۵ خط گرم با ۲۴ باکس بتنی و به طول ۲۴ متر و عرض ۴ متر در مدت ۲ روز بدون هیچ وقفه ای در سیر قطارها به انجام رسید.

برچسب‌ها: