شناسهٔ خبر: 70352 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

رونق‌بخش ساخت مسکن یکی از پیشران‌های تولید ملی است

 نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد رضا رحمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: یکی از پیشران‌های تولید ملی، رونق بخش ساخت مسکن است. صنعت ساختمان به‌عنوان یک پیشران برای موتور محرک تولید کشور عمل خواهد کرد و این نمایشگاه هم در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران درباره تاثیر این نمایشگاه در صنعت ساختمان گفت: این نمایشگاه‌ها مرکز عرضه توانمندی‌های کشور است و تولیدکنندگان داخلی با توجه به حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، در معرض هم‌افزایی قرار می‌گیرند و توانمندی‌های ما با دنیا هم مقایسه می‌شود. از طرف دیگر این موضوع منجر به همکاری‌های بیش‌تر شده و قاعدتاً یکی از کارکردهای این نمایشگاه هم همین است.

رحمانی درخصوص نقش مسکن و تاثیر آن در تولید بیان کرد: یکی از پیشران‌های تولید ملی، رونق بخش ساخت مسکن است. این موضوع امسال جزو برنامه‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی است که بخش ساختمان فعال شود. همانطور که مهندس اسلامی، وزیر راه و شهرسازی توضیح داده‌اند صنعت ساختمان به‌عنوان یک پیشران برای موتور محرک تولید کشور عمل خواهد کرد و این نمایشگاه هم در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.