به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالی, منصورفخاران در نشست شوراي معاونان این اداره كل اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبیین خدمات دولت و نظام به جامعه، بی بدیل است.وروابط عمومی به عنوان چشم و گوش هر اداره می تواند مشکلات را شناسایی و درخواست ها ومطالبات جامعه مخاطب را دریافت کرده و با انعکاس به موقع آن به مدیر دستگاه، زمینه ساز سرعت دادن به حل مشکلات و پاسخ به مطالبات باشد.
فخاران، با بیان اینکه این سازمان به جایگاه روابط عمومی و تقویت آن معتقد است افزود: تعامل با رسانه ها، یکی از ابزار مناسب برای دست یابی به اهداف و ارتقای رضایت مندی جامعه مخاطب است.
مشاوررياست سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي گفت: روابط عمومی زمانی موفق است که بارسانه ها تعامل خوب و مستمر داشته باشد و بتواند به موقع اقدامات و خدمات را اطلاع رسانی کند.
وی افزود: خوشبختانه مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی با مدیریت قوی و نیز اعتماد به روابط عمومی، توانسته است در فضای رسانه ای، نسبت نیازمندی های مخاطبان وپاسخ به مطالبات به خوبی اقدام کند.
فخاران تصریح کرد: اکنون یکی از دغدغه های ما درسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تصادفات در جاده ها است و در این زمینه باید توان رسانه ها به کار گرفته شود تا از شمار این سانحه ها کاسته شود.
مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي از عملکرد و مدیریت رسانه اي وتعامل با اصحاب رسانه از بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی تقدیر کرد.