شناسهٔ خبر: 70556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران عنوان کرد :

حفظ مبلمان جاده‌ای می‌تواند عاملی موثر در جهت ايمن‌سازی محورها باشد

خط کشی خیابان مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد: زيباسازي و حفظ مبلمان جاده‌ای می‌تواند عاملی موثر در برای ايمن‌سازی محورها باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی اظهار داشت: توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران مي‌تواند در جذب گردشگر و توريست و همچنين اشتغال زايي جوانان غيور سهم بسزايي ايفا نموده ، از اين رو بايد تمامي دستگاه‌ها در اين بخش نسبت به پيشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

وی در ادامه فرهنگ سازي عمومي براي پاكسازي و زيباسازي حريم راه ها را براي ايجاد بستر مناسب در محورهاي استان بسيار مثمرثمر دانست و ياد آور شد: مازندران با توجه به شرايط جغرافيايي خود همه ساله پذيراي هزاران گردشگر و مسافر بوده، از اين رو نبايد در چنين استاني شاهد بي‌نظمي و اختلال در سطح محورها و حاشيه راه‌هاي آن باشيم.

نجفی در ادامه به طرح " مازندران پاک " اشاره و اظهار داشت : خوشبختانه در راستای تاکید استاندار مبنی بر اجرای طرح "مازندران پاک" ، اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره کل و دیگر دستگاه های مرتبط در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها صورت گرفته است.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ساماندهي فضاي سبز و حفظ حريم را در سطح محورها از ضروريات اجرايي در مازندران نام برد و تصريح كرد: ما بايد با تمام توان و با استفاده از تجارب متخصصين در اين امر بكوشيم تا جاده‌هايي ايمن و زيبا را براي هموطنان و مردم ولايتمدار استان ايجاد نماييم.

گفتنی است؛ مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.