شناسهٔ خبر: 70589 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه تهران-شمال

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه قطعه یک آزادراه تهران-شمال محمد اسلامی به‌طور سرزده از پروژه آزادراه تهران شمال بازدید کرد و در کارگاه های فعال در قطعه یک این آزادراه حضور یافت و در خصوص پیشرفت این پروژه ملی سوال کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید های روز پنج‌شنبه دهم مردادماه از پروژه آزاد راه تهران-شمال بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه تهران شمال، جلال بهرامی معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان البرز و برخی از مدیران وزارت راه و شهرسازی و همچنین برخی از عوامل اجرایی این پروژه محمد اسلامی را همراهی کردند.

اسلامی در این بازدید در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت. بر اساس اعلام پیمان‌کاران قطعه اول آزادراه تهران-شمال تا پایان مرداد سردرهای این پروژه به‌‌پایان خواهد رسید و در آینده‌ای نزدیک بخش زیرساختی این پروژه نیز به اتمام می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از ابتدای آزادراه تهران شمال تا پایان قطعه اول در جاده چالوس را بازدید کرد.