شناسهٔ خبر: 70740 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

"اندیشه" از شهرهای جدید پیشرو در کشور است/ طرح اقدام ملی مسکن باید طبق برنامه زمان‌بندی پیش رود

بازدید طاهرخانی از اندیشه حبیب‌اله طاهرخانی در جریان بازدید از شهر جدید اندیشه، این شهر را از جمله شهرهای جدید پیشرو در کشور برشمرد و بر اجرای پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن "اندیشه" مطابق برنامه زمان‌بندی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره این شرکت روز یکشنبه سیزدهم مردادماه با حضور در شهر جدید اندیشه، از پروژه­‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن این شهر جدید بازدید کرد.

 مهدی مسلم‌خانی، سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید اندیشه در جریان این بازدید به ارائه گزارشی از روند پیشرفت و اجرای این پروژه­‌ها پرداخت و سهم این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید را ۲ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام و بر تلاش این شرکت برای اتمام این پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی تأکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در بخشی از این بازدید ضمن بررسی وضعیت پروژه‌ها و صدور دستورات لازم بر انجام پروژه­‌ها براساس برنامه زمان‌بندی و تسریع در امور جاری تأکید کرد.

طاهرخانی در ادامه "اندیشه" را از شهرهای پیشرو در میان سایر شهرهای جدید برشمرد و افزود: شرکت عمران شهر جدید اندیشه، ظرفیت بسیار بالایی در نیروی انسانی و عملکردی دارد و ضروری است این توانمندی­‌ها  به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید اندیشه، وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت بالایی که در این شرکت وجود دارد می­‌بایست پروژه­‌های جدید و شاخصی در اندیشه تعریف و عملیات اجرایی آن‌ها در اسرع وقت آغاز شود.