شناسهٔ خبر: 70772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تسریع در انجام پروژه‌های راهسازی صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل از پروژه‌های راهسازی شمال استان

آسفالت مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های راهسازی شمال استان به پیمانکاران پروژه ها رهنمود و تذکرات لازم برای تسریع کار با ارتقای کیفیت را داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل, محبوب حیدری از عملیات اجرایی پروژه های چهار خطه اردبیل – مشگین شهر و احداث باند دوم اردبیل  - سرچم قطعه اول و پروژه چهار خطه رضی - امیر کندی واریانت برگ چای و احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین بازدید کردند در ادامه این بازدید به پیمانکاران پروژه رهنمود و تذکرات لازم برای تسریع کار اجرایی و ارتقاء کیفیت پروژه داده شد.

لازم به توضیح است عملیات اجرایی پروژه چهار خطه اردبیل -  مشگین شهر،  بزرگراه اردبیل به سمت مشگین شهر به طول ۸۵ کیلومتر بوده که ۴۲ کیلومتر از مسیر مورد اشاره به بهره برداری رسیده و ۴۳ کیلومتر مابقی آن نیز دردست اجراست.

پروژه احداث قطعه اول باند دوم اردبیل - سرچم به طول ۳۵ کیلومتر دردست اجراست و این محور به عنوان اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بشمار می رود.

همچنین پروژه چهار خطه رضی - امیر کندی واریانت برگ چای ، این پروژه در راستای احداث بزرگراه رضی – گرمی – بیله سوار با ۸۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است .

پروژه احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز در مرحله اجرای لایه تقویتی و روسازی ، اتمام عملیات خاکریزی، ابنیه فنی، دارای۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.