شناسهٔ خبر: 70910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس هماهنگی هرچه بهتر انجام شد؛

برگزاری جلسه پلیس راه استان با راهداری سمنان

جلسه پلیس جلسه هماهنگی اجرای بهینه اقدامات در حوزه ایمنی با حضور فرمانده پلیس راه استان ، فرماندهان پاسگاههای پلیس راه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصورکیایی در این جلسه اظهار داشت :  پلیس راه به عنوان ارگان مسئول و ناظر در پیاده سازی قوانین ترافیک، مهم ترین حلقه از زنجیره ارگانهای تامین کننده ایمنی  در جلوگیری از تصادفات و کاهش ضایعات و تلفات راههاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت مقوله ترافیک بین جاده ای ، سلامت تردد و اهمیت جان و مال انسان ها افزود :  بمنظور تحقق اهداف عالیه در حوزه ایمنی تعامل و همكاري مناسب بين دستگاه‌هاي متولي امر نقش بسزایی دارد که خوشبختانه با تلاش و كوشش عزيزان شاهد كاهش تلفات ناشي از تصادفات رانندگي در طرح نوروزی امسال  در استان بوده‌ايم .

منصورکیایی در ادامه افزود : در بخش های حمل و نقل و راهداری اقدامات متعددی را شامل آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز ، رفع عیوب تابلوها ، لکه گیری و خط کشی ، نصب تابلوها ، استقرار نیروهای گشت در نقاط حادثه خیز گشت‌های کنترل بارنامه و ناوگان مسافری ، طرحهای ارتقای ایمنی و...  را  انجام داده‌ و این همکاری همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کبیری ریاست پلیس راه استان نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در اجرای طرح های ایمنی در سطح استان افزود : خوشبختانه تعامل، تفاهم و همکاری سازنده‌ای طی سال‌های اخیر بین پلیس‌راه و مجموعه حمل‌ونقل جاده‌ای خصوصا در عرصه هوشمندسازی نظارت جاده‌ای و کنترل و نظارت بر جریان ترافیک از طریق سامانه‌های هوشمند وجود داشته که در نوع خود کم‌نظیر بوده است.