شناسهٔ خبر: 70932 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاونان وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در حال اجرای فریدونکنار و بابلسر بازدید کردند

کفاش مهدی عبوری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهران کفاش، معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه شانزدهم مرداد در سفر به شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان‌ها بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی، در این سفر که  نانواکناری، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و نمایندگانی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان بنادر و دریانوردی  و مسئولان استان نیز حضور داشتند  از پروژه‌های راهداری، ساخت و توسعه راه‌ها و بنادر و کشتیرانی از جمله تعریض جاده ساحلی بابلسر – بهمنیر  و رز کنار، پل دوم و دوربرگردان هادی شهر، پل کنارگذر فریدونکنار بازدید و نقطه نظرات خویش را مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

کفاش با اشاره به مشکلات حمل و نقل در جاده  فریدونکنار، ادارات راهداری و جاده‌ای استان را مکلف کرد که ظرف مدت دو هفته نسبت به شروع عملیات عمرانی و تعریض جاده فریدونکنار اقدام نمایند.
همچنین موضوع روکش آسفالت جاده‌ای منتهی به بابلسر، تامین قیر و اتمام پروژه پل دوم هادی شهر و دور برگردان آن در دستور کار ادارات کل راه استان قرار گرفت.
معاونان وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر در خصوص پاره‌ای از مشکلات عمرانی استان از قبیل ترمیم بافت فرسوده شهرستان، تکمیل پروژه پل عزیزک، روکش آسفالت جاده بابلسر-فریدونکنار تصمیماتی اتخاذ کردند.
 در ادامه دیدار این مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت جاده ساحلی، بررفع تنگناهای قانونی و آزادسازی آن و ادامه روند اجرایی با همکاری مشاوران توسعه و زیر ساخت تاکید کردند.
همچنین مهندس کفاش و دکتر عبوری در نشست مشترک با مدیران سازمان بنادر و دریانوردی استان از پیگیری مجدانه و عزم مسئولان در راستای تحقق و به نتیجه رساندن پروژهای مهمی همانند احداث میدانگاه ورودی بندر فریدونکنار، سرمایه‌گذاری در اراضی ۱۵ هکتاری بندر و بازگشایی خیابان ۴۵ متری خبر دادند.