شناسهٔ خبر: 70980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راه وشهرسازي استان ايلام صورت پذیرفت؛

رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضي دولتي در استان ايلام

رفع تصرف مديركل راه وشهرسازي استان ايلام از رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضي دولتي به ارزش بيش از ۴۰ ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام,  علی اصغر كاظمي در ديدار با فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضي دولتي استان  به ارزش بيش از ۴۰ ميليارد  ريال از ابتداي سال جاري تا كنون توسط مديريت املاك وحقوقي و يگان حفاظت از اراضي اين دستگاه اجرايي خبر داد.

وی گفت: در اين مدت همچنين با حكم قطعي جدا گانه مراجع قضايي ۱ مورد تصرف غير قانوني اراضي ملي به ميزان ۲۵۰ متر مربع به ارزش ۷۵ ميليون تومان رفع تصرف شده است.

سردار ياري فرمانده انتظامي استان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاش و كوشش راه و شهرسازي استان در همه زمينه ها چه پي گيري پروژه هاي راه سازي و ايمن سازي محورها به خصوص در ايام اربعين و هچنين بحث حفاظت از بيت المال و رفع تصرف اراضي ملي و دولتي بر آمادگي نيروي انتظامي استان براي همكاري بيش از پيش با اين دستگاه اجرايي تاكيد كرد.

كاظمي در پايان از همه مردم عزيز استان خواست چنانچه قصد خريد املاك در محدوده و حريم شهرهاي سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در اين خصوص از طريق مديريت املاك و حقوقي اداره كل راه وشهرسازي استان بعمل آورده  و از خريد هر گونه اراضي فاقد سند مالكيت رسمي از افراد سودجو پرهيز نمايند.