شناسهٔ خبر: 70988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرمانده نیروی انتظامی استان

مدیرگیلان به‌منظور تعامل و هماهنگی بیشتر و برنامه‌ریزی برای تامین مسکن کارکنان نیروی انتظامی جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، سرداراسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری‌های بخش مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی گفت: بحث تامین مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی ازاهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود برای خانه‌دار شدن این عزیزان اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نیزدر این جلسه گفت: پی‌گیری‌های زیادی برای تهیه زمین واحداث مجتمع های مسکونی برای عزیران نیروی انتظامی صورت گرفته است که با توجه به توافق وزیر راه و شهرسازی با نیروهای مسلح و براساس سیاست‌های کلی وزارت راه و شهرسازی، آمادگی برای احداث مسکن مشارکتی وجود دارد که این امر می‌تواند از طریق سرمایه‌گذار و تعاونی‌های مسکن نیروی انتظامی محقق گردد.

وی افزود: رونق و تولید مسکن امروزه از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است و باید به جد در این زمینه اقدامات لازم در استان برنامه‌ریزی و اجرا نماییم.