شناسهٔ خبر: 71033 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آشيانه شرکت هواپيمايی آتا فرودگاه تبريز در هفته دولت افتتاح می‌شود

هواپیما آتا مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقی در ديدار با مديرعامل شرکت هواپيمايی آتا از برنامه‌ريزی برای افتتاح پروژه آشيانه اين شرکت در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی، مدیرکل فرودگاه های استان در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی شرکت هواپیمایی آتا برای افزایش پروازها به ویژه در فصل زمستان گفت: هواپیماهای امبرائر شرکت هواپیمایی آتا ظرفیت خوبی برای توسعه مسیرها و شبکه های پروازی است و برقراری پرواز در مسیرهایی مانند پارس آباد، اربیل، کرمانشاه، وان و هم چنین در مسیر تهران – سهند – تهران با هواپیمای مذکور میسر است.

آذری در ادامه با اشاره به " درآمد – هزینه " بودن شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بر همین اساس فرودگاه تبریز نیز باید بتواند مطالبات خود را از شرکت های هواپیمایی دریافت کند و شرکت هواپیمایی آتا نیز باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به پرداخت بدهی های خود در روزهای آینده اقدام کند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا نیز ضمن تاکید بر اهمیت تعامل دوجانبه شرکت و اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی برای افزایش پروازها گفت: امیدواریم آشیانه شرکت هواپیمایی آتا برای افتتاح در هفته دولت آماده و توام با پروژهای فرودگاه تبریز افتتاح شود.

پازوکی در مورد مطالبات اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از شرکت هواپیمایی آتا نیز گفت: مصمم هستیم با پرداخت اولین بخش از مطالباتمان در هفته آینده حسن نیت خود و مجموعه آتا را به اثبات برسانیم.

وی اولویت نخست آتا را خدمت رسانی مطلوب به مسافران فرودگاه تبریز عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه تبریز پایه و بیس هواپیمای آتا است با تمام وجود برای افزایش پرواز و نیز ارتقای سطح خدمات تلاش خواهیم کرد.