شناسهٔ خبر: 71039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آگهی مناقصه عمومی مشارکت در ساخت ۴ پروژه مسکونی و تجاری

ساخت ساختمان آگهی مناقصه عمومی مشارکت در ساخت ۴ پروژه مسکونی و تجاری روز گذشته ۱۹ مردادماه در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران, علی مغازه ای رئیس اداره پیمان و رسیدگی با اعلام خبر بالا گفت: روز گذشته ( شنبه ۱۹ مردادماه) آگهی مناقصه عمومی پروژه مشارکت در ساخت پروژه تجاری – مسکونی قطعه ۶۳ تفکیکی تهرانسر- پروژه مسکونی واوان – پروژه مسکونی وردآورد و همچنین تجاری مسکونی وردآورد منتشر شد.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد نسبت به طراحی و اجرای کامل پروژه های فوق از طریق مناقصه عمومی اقدام نماید افزود: از کلیه سرمایه گذاران حقیقی واجد شرایط و حقوقی که دارای رتبه ۱ انبوه سازی وزارت راه و شهرسازی با صلاحیت مضاعف و با رتبه ۱ و ۲ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته ساختمان و یا دارای سرمایه گذاری در امور مشارکت در پروژه های ساختمانی می باشند دعوت به مشارکت می کنیم.

مغازه ای تصریح کرد: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است فایل pdf آگهی مذکور را می توانید در قسمت مزایده ها و مناقصات سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران (https://tehran.mrud.ir) در بخش مناقصات سال ۹۸ مشاهده نمائید.