شناسهٔ خبر: 71041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل هشترود برگزار شد

لکه گیری جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل عمومی و شورای ترافیک هشترود به ریاست امینیان فرماندار شهرستان و مسئولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی,علی ابوالحسنی در حاشیه این جلسه گفت : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود در راستای ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای در حوزه استحفاظی شهرستان هشترود و ارائه خدمات ارزنده به همشهریان و مسافرین و رانندگان عزیز به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای  شهرستان هشترود در ادامه افزود : لکه گیری با استفاده از آسفالت گرم در مسیرهای هشترود - نظرکهریزی و قره چمن و عزیزکندی و خراسانک و میانه به انجام رسیده است و نیز ادامه روند این عملیات در راه های روستایی که نیاز شدید به لکه گیری دارند در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

ابوالحسنی در خصوص ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز حوزه استحفاظی شهرستان هشترود گفت : سه راهی قویون قشلاقی یکی از نقاط پرترافیک و حادثه خیز شهرستان بوده که طرح ساماندهی این مسیر توسط پیمانکار طرف قرارداد با نظارت مستقیم مهندسین این اداره شروع شده و هم اکنون در حال اجراست.

وی اظهار داشت : در تلاش هستیم ساماندهی پایانه های مسافربری و نیز ساماندهی خودروهای سواری بین شهری عمومی و شخصی را سریعا به انجام برسانیم و از رانندگان دارای پلاک های شخصی درخواست کرده ایم تا اخر این ماه مدارک خود را به این اداره تحویل نمایند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها در مسیر هشترود - تبریز جلوگیری خواهد شد.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای  شهرستان هشترود از اجرای روکش آسفالت مسیر هشترود - نظرکهریزی توسط پیمانکار طرف قرارداد در روزهای آتی خبر داد.