شناسهٔ خبر: 71057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تقویت تولید و افزایش اشتغال

حمایت و مشارکت راه و شهرسازی استان یزد از صنعت با واگذاری زمین

یادگاری در نشست امروز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد موضوع توسعه صنایع و تقویت تولید مورد تاکید قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد, در این نشست كه موضوعات واگذاری زمین به نواحی صنعتی با هدف توسعه صنایع داخلی و تقویت تولید مورد تاکید قرارگرفت و افزایش اشتغال را که نیاز فعلی جامعه است را در گرو این توسعه دانست.

در ابتدا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ضمن تشکر از تعامل و همکاری راه و شهرسازی در حمایت از صنعت استان درخواست ها و نیازهای شرکت که لازمه توسعه نواحی صنعتی استان است را بیان نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست با تاكيد بر اهميت توسعه صنایع در استان افزود، راه و شهرسازی با واگذاری اراضی صنعتی می تواند در افزایش تولید  و اشتغال سهم سازنده ای را داشته باشد .

یادگاری خاطر نشان کرد: در همین راستا ما با تمام امکان این قول را خواهیم داد تا در چارچوب قانون در واگذاری اراضی صنعتی از هیچگونه حمایتی دریغ ننمایم

وی یزد را به عنوان یکی از شهرهای موفق در صنعت یاد کرد و افزود با وجود جوانان تحصیل کرده و نیروی انسانی توانمند باید در جهت توسعه صنایع هاي تك و افزایش تولید تلاش کنیم و شاهد افزایش اشتغال در آینده نزدیک باشیم .