شناسهٔ خبر: 71064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره بازآموزی مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان گیلان

کلاس دوره آموزشی مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان, در اين دوره آموزشي که با هدف افزايش سطح آگاهي و دانش و مهارت مدیران فنی  شرکتهای حمل و نقل مسافر استان نسبت به وظايف و مسئوليت‌هاي خود در جهت پيشگيري از حوادث جاده‌اي وسايط نقليه عمومي برونشهري مسافر برگزار شد ۱۰۰ نفر مدیر فنی در ۲ روز آموزش می بینند.

فریبرز مرادی در اولین روز برگزاری این دوره آموزشی طی سخنانی ، توجه جدی به موضوع مسئولیت مدیران فنی و مقوله ی معاينه فني ناوگان حمل و نقل عمومی  ارتقای ايمني تردد ناوگان حمل و نقل را فراهم مي سازد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه سخنان خود از مدیران فنی حاضر در این دوره آموزشی خواست نسبت به مسئولیت خود اهتمام بیشتری داشته باشند و به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از حرکت توجه جدی داشته باشند.

وی تاکید نمود: ناوگان حمل ونقل جاده اي بايد قبل از حركت توسط مدير فني شركت بازديد و ضمن بررسي مدارك و تجهيزات نظير: گواهينامه، برگه معاينه فني، بيمه شخص ثالث و كنترل تجهيزات ايمني خودرو، وسيله نقليه نیزمورد بازبيني فني قرار گرفته و مجوز حرکت شان بستگی به  دریافت تاییدیه مديرفني است.