شناسهٔ خبر: 71108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار صورت گرفت؛

برگزاري نشست خبري مديركل و معاونان راه وشهرسازي استان ايلام با اصحاب رسانه

بازدید خبرنگاران به منظور تجليل از تلاشگران عرصه خبر مديركل راه وشهرسازي استان ايلام و معاونان اين اداره كل به همراه خبرنگاران خبرگزاريهاي مختلف و مطبوعات ضمن بازديد از پروژه هاي مختلف عمراني در نشست خبري حضور يافتند و در مورد آخرين وضعيت طرح و برنامه هاي اين اداره كل براي توسعه استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام علی اصغر كاظمي در اين بازديد و نشست خبري  كه بيش از ۸۰ خبرنگار از صدا و سيماي مركز ايلام، خبرگزاريهاي مختلف، مطبوعات سراسري و محلي، پايگاهها و كانالهاي خبري و ... حضور داشتند روز خبرنگار و اعياد پيش رو را به همه خبرنگاران و زحمت كشان عرصه اطلاع رساني تبريك گفت و خاطر نشان كرد : خبرنگاران پل ارتباط مردم و مسئولين هستند و در اين راه مسئوليت سنگيني به دوش مي كشند كه اين امر باعث گرديده شغل خبرنگاري يكي از شغلهاي سخت و زيان آور محسوب گردد.

مديركل راه وشهرسازي استان ايلام افزود : خبرنگاران همواره و در همه شرايط دغدغه پيشرفت و توسعه شهر و ديار و كشور خود را دارند و اين امر نقطه مشترك همه ما چه مسئولين و چه مردم است و سعي ما اين خواهد بود كه از هيچ تلاشي در اين زمينه دريغ نكنيم.

كاظمي در ادامه به  تشريح تمامي فعاليتهاي راه وشهرسازي از قبيل آزاد راه، بزرگراه، تونلها و تقاطع هاي غير هم سطح، راههاي روستايي، ساختمانهاي عظيم عمومي، طرح هاي اقدام ملي در خصوص تأمين مسكن، بحث املاك  و شرايط سند دار كردن خانه هاي واقع در زمينهاي ملي و حفاظت از اراضي، طرح هاي جامع شهري و ... پرداخت و خبرنگاران نيز پرسشها و نكات مد نظر خود را با مديركل راه وشهرسازي و معاونين اين دستگاه اجرايي مطرح و به بحث و تبادل نظر در اين زمينه پرداختند.