شناسهٔ خبر: 71118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۴ ماهه اول امسال انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از پانصد هزار مسافر از مبدا شهرستان‌های استان سمنان

تردد معاون حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از پانصد هزار نفر مسافر از مبدا شهرستانهای استان با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول امسال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، غلامرضا طحان اظهار داشت: طی چهار ماهه اول امسال از مبدا شهرستان‌های استان  بیش از ۶۴ هزار سفر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای  صورت گرفته که  با این تعداد سفر بیش از ۵۰۰ هزار مسافر با ناوگان عمومی جابجا شده اند .

وی با تاکید بر اینکه تمامی شاغلین حمل و نقل مسافر جاده ای استان با همه توان آماده ارائه خدمات به مردم هستند افزود : افزايش ناوگان VIP ،  برقراری امکان سرويس هاي درب تا درب سواري كرايه بين شهري، برگزاري جلسات كارگروه ارتقاء سطح خدمات، فعاليت نمايندگي های مستقر در پايانه های مسافربري شهرستان ها از جمله اقدامات انجام شده حوزه حمل و نقل مسافر در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش مشکلات و کاستی ها در این بخش عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : ۱۳۶۷ نفر راننده با بکارگیری ۸۳۵ دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در استان فعالیت می نمایند.

وی در پایان افزود : مسافران می توانند با استفاده از سامانه پیامکی  ۳۰۰۰۱۴۳ انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت ناوگان و خدمات رسانی با ما در میان بگذارند.