شناسهٔ خبر: 71193 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اتمام پروژه‎های مسافرمحور فرودگاه مهرآباد تا پيش از فصل زمستان

فرودگاه مهرآباد مسافر معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از پروژه‎های در دست اجراي فرودگاه مهرآباد بر اتمام پروژه‎هايی که مستقيم به مسافران خدمت‎رسانی می‎کنند، تا پيش از آغاز فصل زمستان تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، مصطفی صفایی در این بازدید روند اجرای پروژه‎های عمرانی، تسهیلاتی و تاسیساتی فرودگاه مهرآباد را مورد بررسی قرار داد و گفت: پیگیری جدی مسائل مربوط به پروژه‎ها و تعیین تکلیف نهایی و بهره‎برداری هرچه سریع‎تر آنها باید در دستور کار پیمانکاران و ناظران ستادی قرار گیرد.

وی در پایاین بازدید سه ساعته با تاکید بر روان‎سازی و سرعت در اجرای پروژه‎ها گفت: اولویت اول استانداردسازی و سپس سرعت در بهره‎بهرداری از پروژه‎هایی است که به طور مستقیم با مسافر ارتباط دارند. پروژه ایربریج‎ها وpier ، خروجی‎های ترانزیت و ورودی ترمینال یک و همچنین تاسیسات مهرآباد از جمله پروژه‎هایی است که باید تا پایان فصل تابستان تعیین تکلیف و آماده بهره‎برداری شود.

صفایی با بیان اینکه عملیات اعزام و پذیرش در مهرآباد تعطیل ناپذیر است و باید همزمان با انجام وظایف، پروژه‎ها را نیز به طور استاندارد اجرا کرد، خطاب به پیمانکاران و ناظران ستادی پروژه‎های مهرآباد گفت: باید هرچه سریع‎تر با افزایش نیروی کار و همچنین تزریق سریع امکانات و تجهیزات این پروژه‎ها به اتمام برسند و ضمن سرعت بخشیدن به کار استانداردهای لازم نیز با دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد پروژه ورودی ترمینال یک نیز گفت: این پروژه زمانی طولانی را طی کرده است و اکنون با توجه به اینکه مقاوم‎سازی و استانداردسازی آن به خوبی انجام شده است باید به سرعت وارد فاز روسازی شود تا به امید خدا برای نوروز ۹۹ مورد بهره‎برداری قرار گیرد.

گفتنی است، در این بازدید مدیرکل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی، سرپرست عمران و توسعه فرودگاه‎ها و مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز حضور داشتند.