شناسهٔ خبر: 71240 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پرواز اختصاصی حاجیان بیماردر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست

محمدرضا فردی صبح امروز پرواز ١٤٠٣ هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران "هما" با ١٩٧ مسافر که در بین آن ٦٨ بیمار سریع الدرمان بود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد رضا فردی مدیرعملیات حج فرودگاه امام (ره)، با اعلام خبرفوق اظهار داشت : به منظور تسریع درانتقال حجاج بیمار از عربستان، هواپیمایی جمهوری اسلامی ( هما) با اعزام یک فروند هواپیمای ایرباس به صورت اختصاصی امروز صبح این عزیزان را از جده به تهران منتقل کرد.

وی گفت : در این پرواز فوق العاده و اختصاصی که ١٩٧ مسافر داشت ، ٦٠ حاجی بیمار ویلچری ، ٨ حاجی بیمار برانکاردی حضور داشت که با همکاری و هماهنگی لازم با تیم های پزشکی به بهتربن نحوه ممکن به مراکز درمانی انتقال داده شدند.  

فردی با تشریح تسهیلات و تمهیدات لازم درخصوص استقبال خانواده حجاج در ترمینال سلام گفت : با برنامه ریزی های انجام شده وهمکاری سایر ارگانهای مستقر آماده استقبال و میزبانی از حاجیان خانه خدا وخانواده ایشان در ترمینال گالری سلام خواهیم بود. 

گفتنی است عملیات بازگشت حجاج خانه خدا از امروزآغاز و تا هفدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت و دراین مدت حدود ٢٣ هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند شد.